Dodo Juice Middle Red Foam 100mm finišovací kotouč
Pěnový kotouč perfektní pro finální leštění s minimálním úběrem laku.
Při nákupu nad 2000 Kč platíme dopravu my a zboží skladem odesíláme ihned!
Tenhle 100mm pěnový kotouč je perfektní pro finální leštění s minimálním úběrem laku. Dokonce i na swirls doporučíme jiný z našich DoDo kotoučů, Middle Red je dokonalý na vytažení maximálního lesku s velmi jemnou pastou, třeba Lime Prime.
Vzhledem k tomu, že je vyšší, neprodukuje tolik tepla a udržuje panel studenější delší dobu. Skvělá vychytávka tohoto kotouče je na jeho zadní straně, skvěle sedí na unašeči a přesto chrání většími okraji proti nechtěnému poškození...kdyby Vám náhodou ujel i s leštičkou. :)
Pravděpodobně nejlepší začátečnický kotouč pro ty, kteří se chtějí naučit s rotační leštičkou, jako třeba DoDo Spin Doctor!
Sedí na unašeč 70-90mm.
Roztáčejte prosím Middle Red vždy až na panelu a stejně tak počkejte, než se dotočí. Z unašeče ho sundavejte opatrně a umyjte s jemným čističem – nenechávejte nikdy odmočit přes noc! Nechte vyschnout!
Doplňkové parametry
Kategorie: | Leštění |
---|---|
Hmotnost: | 0.05 kg |
Materiál: | jemná pěna |
Průměr: | 100mm |
Značka: | Dodo Juice |
Funkce leštícího kotouče: | Finišovací kotouč |
Kategorie průměru: | Do 100mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Detailingshop je autorizovaným distributorem produktů Dodo Juice pro Českou republiku již od roku 2011.
V roce 2007 bylo ve světě autokosmetiky na výběr ze dvou druhů produktů: masově vyráběná kosmetika průměrné kvality dostupná na benzínkách za nízkou cenu; nebo jste naopak museli sáhnout hluboko do kapsy pro zbytečně drahou luxusní kosmetiku v nóbl baleních
Potom jsme přišli my, Dodo Juice, s jednoduchým cílem: Přinést na trh širokou škálu kvalitních produktů pro péči o auta za rozumné ceny.
Žádné vznešené obaly. Žádná nesplnitelná tvrzení. A žádné vymyšlené ingredience nebo prázdné marketingové fráze. Právě proto se jmenujeme Dodo Juice („šťáva z doda“), abychom si z podobných výrobců udělali trochu srandu. Možná jste viděli podobná tvrzení: „Naše vosky obsahují ručně ždímané dodo oleje, a jedině tyto oleje prozáří vaše auto jako žádné jiné!“ Žádné „dodo“, ze kterých by se daly nějaké extrakty ždímat, samozřejmě ani neexistuje. Tento přístup jen využívá neznalosti nezkušených zákazníků, nicméně kvůli neexistujícím regulacím v oblasti autokosmetiky mohou i takoví výrobci autokosmetiky prosperovat.
My jsme se také rozhodli vyrábět naše produkty co nejkvalitněji, namísto abychom šli cestou co nejlevnější, ale podprůměrné kosmetiky. Naše výrobky vyrábíme ručně v malých várkách, takže nemáme na skladě milion litrů leštěnky „vše v jednom“, kterou bychom pak prodávali jako „perfektní pro všechny druhý laků“, i když bychom věděli, že to je nesmysl. U našich výrobků se snažíme cenu nastavovat férově. Některé naše výrobky jsou proto dražší, než průměrný „benzínkový ekvivalent“, ale na druhou stranu jsou i produkty, které jsme schopní nabízet i levněji při zachování špičkové kvality. Zejména naše doplňovací (refill) balení jsou cenově velmi výhodné. Podívejte se například na náš clay a clay lubrikant – špičková kvalita za výbornou cenu!
Ke dnešnímu dni se nabídka našich produktů rozrostla na více než 300 výrobků (začali jsme s pouhými pěti vosky), které se prodávají ve více než 40 zemích světa. Naše výrobky získávají různá ocenění, například náš první šampon, Dodo Juice Born To Be Mild, získal ocenění Šampon roku čtyři roky po sobě. V roce 2015 v magazínu AutoExpress zase náš čistič skel Clearly Menthol a čistič kůže Supernatural Leather Cleaner oba získali nejvyšší ocenění ve svých kategoriích. Nedávno jsme získali další ocenění za naši ochranu Future Armour a APC čistič Total Wipe Out při hodnocení nejlepších produktů roku 2018. Dokonce i jako společnost jsme tři roky po našem založení vyhráli ocenění pro mladé firmy HSBC Start Up Stars Award.
Nejsme nejlevnější značka na detailingovém trhu, ale zároveň nejsme ani nejdražší. A informovaní zákazníci (a naši vracející se spokojení zákazníci) ví, o čem tohle všechno je! Z pohledu obchodu to možná není úplně ideální přístup. Mohli bychom prodávat více vyráběním produktů, u kterých budou zákazníci zavázáni je odebírat, namísto toho, aby prostě dokupovali podle potřeby. Ale věříme, že z dlouhodobého pohledu je náš přístup lepší. Budeme nadále podporovat detailing, přicházet s novou kvalitními a poctivou autokosmetikou, a nadále poskytovat naši bezkonkurenční zákaznickou podporu. No, a proto zbývá dodat jediné: až vám dojde váš stávající autošampon, až budete chtít zkusit nějaký nový vosk — vzpomeňte si na Dodo Juice!